Thursday, February 26, 2015

esraceydaersoy Instagram : #Repost @birdestekbinhuzur with @repostapp.
・・・
Esra Ceyda Ersoy Kardeşler'de 7 Mart'ta Sokak Hayvanları için Mürekkep'te! 3 Sene önce bir yaz günü Bodrum'da Habertürk Özel Röportaj Çekimi için @esraceydaersoy ile bir araya geldik.. O güne kadar gerçekten tanımıyordum.. O günden sonra hiç ayrılmadık. Samimiyetleri.. İçtenlikleri.. Dobralıkları En önemlisi sözlerinin erilerdi.. Beni hiç bir zaman yalnız bırakmadılar.. Sözümü ikiletmediler.. Hatta ben yardım istemeden yardım ettiler destek çıktılar.. İşte herşeye rağmen Benim için böyle özel bir etkinlik'te böyle güzel kalpli dostlarımı ağırlamak benim için onur'dur. Gerçekten bu zamanda her zaman yanınızda olucak dost bulmak zor'dur.. #esraceydaersoy #mürekkep #BİRDESTEKBİNHUZUR #mervecay #follow #like #loveit #taksim --- 💖💖💖 @merycat - February 26, 2015 at 11:05PM

View hot Instagram pics by esraceydaersoy - February 26, 2015 at 11:05PM

No comments:

Post a Comment

Popular Posts